Vandaag model geweest voor Floor Hendriks, voor de cursus nagelprothese techniek...hele leuke ervaring en mijn grote teennagels zijn weer heel mooi geworden. Een nagel was nog maar half en de andere had schimmelrandje...Floor heeft onder begeleiding van Angela weer mooie grote teennagels gemaakt, ik ben er echt heel blij mee! Nu durf ik m’n voetjes weer te tonen!? Angela is zeer deskundig en ze verwacht van de leerlingen dat ze net zoals zijzelf heel goed werk afleveren. Een ding is zeker; ik ben blij en dik tevreden! Floor en Angela bedankt!