Heel bijzonder en leerzaam....
Daar ik al Cliënt ben bij Amebo Pedicure (Angela) werd ik vanmorgen gebeld of ik model wou zijn voor een 3 tal Cursisten in opleiding voor Medisch Pedicure, kreeg een complete scan van mijn voeten en hierbij heb ik veel geleerd over mijn voeten, hieruit kwamen enkele constateringen aan het licht waardoor ik met een paar kleine aanpassingen, groottere problemen in de toekomst kan voorkomen.... Compliment Angela. Echt hoor als ik bij Angela binnen loop, voeld dit alsof ik een "Universiteit" betreedt.
Angela compliment, wat een vakkennis.