Vandaag het certificaat voor de nagelregulatie behaald. En een paar weken geleden het certificaat voor nagelprothese. Trots op mezelf. Maar blij dat ik voor de opleiding bij Amebo heb gekozen. Hier krijg je vakkundige uitleg en advies in kleine groepjes. Angela bedankt! Groetjes Rian