Vandaag voor het eerst bij Angela geweest om mijn teennagels te laten knippen. Mijn voeten zagen er niet meer uit, veel eelt op nagels en voorvoet . Bovendien waren twee nagels ingegroeid. Zelf kon ik mijn nagels niet meer fatsoenlijk knippen omdat ze zo hard waren. Door de geweldige behandeling van Angela zien mijn voeten er weer uit als voeten. En de verzorgende massage na de behandeling was heerlijk! Mijn tenen jubelen in de schoenen. Angela, super bedankt!